  • Data: 2016-06-17 03:26:20
    Temat: Re: Narodowy socjalizm i polski TK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Olin" 1...@4...net

    > Ja to akurat ogarniam i niezawodnie nawet Eneuel Leszek, który mimo to
    > uznał za stosowne 71 lat po wojnie przylutować Rzeplińskiemu doktoratem
    > honoris causa od narodowych socjalistów z Osnabrück,

    Kłamiesz jak SSO Marzanna Rogowska? :)
    Zajrzyjmy do źródełek:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" njng85$r44$...@n...news.atman.pl

    > Potomkowie narodowych socjalistów (nazistów -- autorów uśmiercania

    Czyli kłamiesz... >>Potomkowie<<

    > bo na Nowogrodzkiej uznali, że ciemny lud kupi tę opowieść.

    Z tym uzasadnieniem pojechałeś za daleko. :)
    Ja coś uczyniłem, bo na Nowogrodzkiej coś uznali?
    [nawet nie wiem, co na tej Nowogrodzkiej jest; zapewne
    to ulica Nowogrodzka, ale co tam ma być?... nie będę
    przyznawał się -- bo mnie wyśmieją z uwagi na mą ignorancję!]

    Wg Ciebie jestem instruowany czy dyrygowany przez Nowogrodzką?

    Jestem aktualnie po dwóch pismach procesowych -- Apelacji i Zażaleniu.
    Zacząłem zarabiać pisaniem... Chlip, chlip... ;) Zażalenie nie w moim
    imieniu. :) Ot po prostu -- masz pisane, więc pisz...

    Oczy mi wyłażą z orbit... :)
    Ale jakiś przerywnik musi być. :)
    SSO Marzanna Rogowska kłamie, mataczy, odrzuca dowody
    w ciemno i nie może zdecydować się co do tego:

    - czy SO jest okulistą
    - czy SO nie jest okulistą

    Mówi, że Sąd nie jest okulistą, lecz pisze, że okulistę
    Sąd powołał, gdyż ja domagałem się tego powołania...

    > Na wojnie z dobrą zmianą nie da się brać jeńców i trzeba zapomnieć o używaniu
    rozumu.
    [brak jeńców ==> przegrana; nieużywanie rozumu ==> przegrana]

    > "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    > owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    > św. Tomasz z Akwinu

    Co z mężatkami?
    Wiadomo co... Zbawione będą dzięki rodzeniu dzieci. :)
    [ta, która nie urodzi, AMerkel chociażby, nie zazna rozkoszy niebieskich]