  • Data: 2011-08-25 12:20:51
    Temat: Re: Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-08-25 04:03, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:
    > Patrzę na faceta płacącego przede mną kredytową Citi i myślę
    > -- Facet!!! Tu płaci się debetówką Dobrego z Mille... Podaję kasjerce
    > debetówkę (z zaznaczonym na moim czole wyrazem wyższości nad nie-Dobrymi),
    > po chwili wpisuję PIN a tu ZONK -- zły PIN!!!

    Miałem tak w jednej z aptek i w Rossmannie podczas płacenia kartą VISA z
    chipem. Wystarczyło, że sprzedawczyni/kasjerka po raz drugi włożyła
    kartę do czytnika, podałem jeszcze raz ten sam PIN i przeszło. Może
    wystarczyło poprosić, by użyli karty w terminalu raz jeszcze?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/