  • Data: 2003-09-21 17:27:14
    Temat: Re: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
    Od: "Piwek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pobrali ci za wydanie 36zł a ciebie to nie obchodziło że nic w zamian nie
    > dostajesz ??? bardzo dziwny jesteś :)
    No po prostu nie pilnuje tego tak i nie mam czasu..wierz mi...i uwierz ze
    jest sporo takich ludzi...a tej karrty wcale nie chcialem tylko zapomnialem
    z niej wczesniej zrezygnowac bo sie okazuje ze trzeba to zrobic 3 mce przed
    wydaniem (sic!) a ja zadzwonilem tylko ze 3 tygodnie przed...no i mnie ze
    tak powiem na sile uszczesliwili ale i tak nie dostalem...no to mialem
    gdzies...ale po jakims czasie sobie mysle ze skoro zaplacilem to moze
    jednak...potrafisz to zrozumiec?

    > to że jej nie aktywowałeś wcale nie oznacza dla banku że jej nie
    otrzymałeś,
    A co oznacza?
    I jeszcze jedno. Zastrzeglem, ze jesli maja mi potracic za ta karte to nei
    ch nei wysylaja...ale pan na infolinii powiedzial , ze nie moze tego
    zrobic...moze mi tylko wyslac i pobrac pieniadze i potem ewentualnie
    anulowac oplate...ale nie gwarantuje mi tego...wiec moze mi wytlumaczysz
    dlaczego nie moga zrobic tak, ze skoro uznaja ze ja otrzymalem i klamie...to
    mi nie wysla nowej i nie pobiora oplaty...tylko chca wyslac nowa i pobrac
    druga oplate...a na koncu mi poweidza ze jednak ie zwroca...bez sensu....

    Chcialbym podkreslic, ze ja naprawde jej nie potrzebuje. Poweidzialm na
    infolinii, ze skoro zaplacilem to chcialbym ja jednak miec. Ale jak ma byc
    pobrana oplata to nie chce...dlaczego nie da sie tego tak rozwiazac?
    dlaczego nie moge wiedziec czy za cos zaplace czy nie????