  • Data: 2010-11-17 20:01:54
    Temat: Re: Nie trzeba było długo czekać skippy
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:ic1996$l0i$1@news.onet.pl...
    > No i już wyciągają lepkie łapy po naszą kasę. A jakie finezyjne
    > uzasadnienie?!
    >
    > "Minister pracy zwraca uwagę, że środki przekazywane do OFE jeszcze przez
    > kilka lat nie będą wykorzystywane ma wypłatę emerytur. W związku tworzone
    > są nadmierne rezerwy, podczas gdy finanse publiczne wymagają naprawy.
    > Według Jolanty Fedak zasadne byłoby czasowe zawieszenie przekazywania
    > pieniędzy do OFE."
    >
    > Jak myślicie, o jakich REZERWACH, mówi Fedak?

    W Rzepie przeczytałem: #1 teza, że ma być DOBROWOLNOŚĆ WYBORU.

    Dalej jest to kłamliwie rozwijane jako zamach na moje pieniądze.

    No sory, jeśli naprawdę mieliby wprowadzić wolność wyboru, to ja wyjdę z
    OFE, Ty zostaniesz i obaj będziemy zadowoleni.

    Ja nie chcę, żeby ktoś grał moją kasą na giełdzie, w szczególności ktoś kto
    osiąga tak marne wyniki za tak dużą prowizję.
    I kupuje gorące papiery od grubasa na górkach (2007 czy teraz, aż siwy dym
    idzie).