  • Data: 2010-11-19 09:08:10
    Temat: Re: Nie trzeba było długo czekać skippy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emeryt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ic58oo$ar1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Każdy kto liznął odrobine demografi wie że od 2000 r przyrost naturalny
    > był około 0%, a począwszy od 2005 r jest dodatni i rośnie coraz szybciej.

    Chwilowe odchylenie nie mające wpływu.

    2008
    http://www.prostatystyka.pl/statystyki/przyrost-natu
    ralny-w-polsce.html
    35 tys przyrostu na czysto a ile wyjechało na emigrację?

    W dodatku społeczeństwo się starzeje, co wkrótce zmniejszy przyrost na MOCNO
    UJEMNY. Aby był dodatni musiało by być 2,5 dzieciaka na kobietę, a nie 1,5.
    http://www.geografia.vel.pl/map/photos/photo12.html

    Tak więc troszkę się mijasz z prawdą. :-)

    > Zamiast powtarzać nieprawde, lepiej abyś włączył się do kampani na rzecz
    > budowy przedszkoli, bo nie ma już miasta w Polsce gdzie do przedszkola
    > dziecko trafi bez większych problemów, a jest wiele gdzie do przedszkoli
    > trafia poniżej 50% dzieci. O wiele łatwiej gadać o trudnej sytuacji

    Jeżeli jest zapotrzebowanie (popyt), to powinna się pojawić podaż. Dlaczego
    się nie pojawia? Dlaczego założenie prywatnego przedszkola jest tak trudne?
    A może nie jest trudne? Zakonnicom się opłaca prowadzić prywatne
    przedszkola, mają kilku chętnych na jedno miejsce i zarabiają na tym realne
    pieniądze.

    Mam nadzieję, że nie będą budować przedszkoli za publiczne pieniądze, bo
    znowu wyjdzie tak jak z orlikami, albo fontanną w naszym mieście która
    kosztowała 3 miliony zł (jest warta kilkadziesiąt tys). W sytuacji gdzie
    rodzina ma 1,5 dzieciaka nie powinno się budować przedszkoli za państwowe,
    bo ilość emerytów w każdej rodzinie przekracza ilość dzieci. Wystarczy
    zatrudnić emerytów wewnątrz rodziny i już nie potrzeba przedszkoli. Kto chce
    mieć luksusy i nie zatrudniać babci do niańczenia, to niech płaci prywatnym.

    Ach... zapomniałem że emeryci w wieku 45 lat nie musza pracować, bo przecież
    na nich pracują inni. Nawet jak za 30 lat na emeryta będzie pracować 1 lub
    1,5 pracownika, to ten emeryt też nie powinien opiekować się dziećmi, bo "mu
    się należy".

    Europa umiera. Polska też. Brak przedszkoli uniemożliwiający pracę rodzicom,
    nie jest przeszkodą demograficzną, bo najbardziej rozmnażają się bezrobotni.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/