eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-11 14:19:08
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-08, froff <f...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Próby kontaktu z wspomnianą firmą zawodzą - kompletny brak odpowiedzi.

    To może bardziej merytorycznie:

    Pierwszy przypadek:
    Mogą Cię po prostu nie rozumieć. Support z firm amerykańskich jest zazwyczaj
    ulokowany w uroczych Idiach i ichni Mehdi czasem może nie zrozumieć o co
    chodzi. Druga sprawa, że zanim dotrzesz do II linii supportu to czasem
    trzeba się przebijać. Ja swego czasu musiałem narysować ładny obrazek
    ze strzałką "TO NIE DZIAŁA", bo każdy, bez wyjątku, konsultant z pierwszej
    linii odsyłał mnie do tego linku robiąc kopiuj & wklej z tego samego
    tekstu, BEZ czytania tego co napisałem.

    Drugi przypadek:
    Mogą też nie mieć technicznej możliwości wywalenia Twoich danych, bo
    projektant systemu nie przewidział że pole na numer karty może być
    puste, albo nie przewidział że ktoś tego zachce. Dla Ciebie to może
    nienaturalne, ale dla nich taki przypadek jak Twój to pewnie
    0.00001%, albo i mniej i specjalnie na takie coś kasy nikomu
    się nie opłaca wywalać. Najprościej będzie jak znajomy wpisze
    tam dane swojej karty - nawet zwykłe karty debetowe teraz akceptują
    płatności internetowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl