eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: froff <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej
    instytucji iść ze skargą?
    Date: Sat, 11 Feb 2012 21:49:31 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <jh6k8r$2rd$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jgu8h4$9vf$1@usenet.news.interia.pl> <jh1c7u$1si$1@speranza.aioe.org>
    <jh3qdk$ji8$1@usenet.news.interia.pl>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-211-159.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1328993371 2925 89.74.211.159 (11 Feb 2012 20:49:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Feb 2012 20:49:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111108
    Thunderbird/3.1.16
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566946 pl.soc.prawo:698287
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10.02.2012 21:55, Krzysztof Halasa wrote:
    > froff<f...@i...pl> writes:
    >
    >> Ale bardzo mnie interesuje, czy i jak mogę wymusić na dostawcy usługi,
    >> by całkowicie uniemożliwił obciążanie mojej karty (przez ponowne włączenie
    >> odnawiania subskrypcji bądź kupowanie innych produktów) przez właściciela
    >> profilu będącego osobą trzecią.
    >
    > Wymusić, w sensie "uzyskać wyrok" albo inny "nakaz"?
    >
    > Natomiast można go zapewne o to poprosić ("zażądać"), ja bym po prostu
    > napisał w tej sprawie list. Ludzie tak robią, gdy czegoś od kogoś chcą,
    > to go najpierw wprost o tym informują, np. listem (emailem itd).

    Ale ja to już zrobiłem - mailowo - nie ma żadnego odzewu. Ignorują mnie.
    Być może jeszcze spróbuję telefonicznie - jest to dla mnie lekkie utrudnienie,
    ponieważ nie posoiadam takiego wynalazku jak telefon stacjonarny a oni łaskawie
    udostępniają tylko numer 0-800.
    No ale w/w to są informacje poboczne, dodatkowe nijak mające się do odpowiedzi
    na moje pytanie. To że zadałem je zanim wyczerpałem inne narzucające się środki
    (czyt. telefon) to chyba nie grzech? Lubię być przygotowany na następny krok.
    Co będzie jeżeli za dzwonię a oni w miłych słowach każą się wypchać?
    Jeżeli będę wiedział na jaką instytucję, czy regulację prawną będę mógł się
    powołać, to być może osiągnę zamierzony efekt od razu.

    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1