  • Data: 2007-11-23 15:31:46
    Temat: Re: No to teraz juz wiecie:))
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacko" <j...@n...orange.pl> napisał w wiadomości
    news:fi5hg2$re5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > to ludzie którzy brali kredyty okazali się pazerni (niektórzy z nich
    > pechowi) ale jeżeli nie stać ich, to mogą przecież sprzedać np. zadłużony
    > dom i kupić mieszkanie - żeby bank doprowadzić do czegoś takiego to trzeba
    > przez długi okres nie wykazywać dobrej woli.
    > ja też spłacam kredyt i jestem przygotowany na to, że jeżeli stanie się
    > coś że nie będę mógł go spłacić to sprzedam nieruchomość lub wyjadę za
    > granicę żeby zarobić na spłatę. a nie oczekuję, że jak zabraknie kilkaset
    > tysi to zrzucą się inni klienci

    Wiec napisz do banku (nie do "klientow) by ciebie nie obciazal tym, ze dali
    kredyty na lewo i prawo a teraz sa nie splacane. Napisz im, ze jakim sa w
    takim razie gospodarzami twoich pieniedzy skoro ciebie karza za swoje
    bledy!!!
    Czy w Polsce ludzie wreszcie zrozumieja, ze bank ich okrada?!? Czy ty jestes
    winny temu, ze bank udzielil komus pozyczki kto teraz nie splaca? (bez
    wzgledu na okolicznosci) - dlaczego Ty masz sie tym martwic a nie bank?
    Pomyslales kiedykolwiek w ten sposob?