  • Data: 2010-12-04 21:18:37
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaka międzynarodowa komisja? Może pod kierownictwem Macierewicza? Nie
    > bądźmy
    > śmieszni. Dochodzenie prowadzi kraj w którym odbyła się katastrofa i tak
    > jest wszędzie na świecie.

    Już zdążyłem sie przyzwyczaić do tego, że na prawdzie to przedstawicielom PO
    zależy jak na zeszłorocznym śniegu....

    Sekuła pogrążył PO
    http://www.youtube.com/watch?v=9DjpnmWDrmk

    Nic nie dzieje się z przypadku, jak widać jacy przedstawiciele tacy i
    wyborcy ......

    Putin pociął Tupolewa, do dziś nie oddaje skrzynek matacząc, elementarne
    obliczenia (poziom szkoły średniej/podstawóki) dokonane na podstawie
    stenogramów ukazują że Tupolew nie miał prawa rozlecieć się na tysiąć
    kawałków, a ty jak poseł Sekuła w aferze hazardowej udajesz, że wszystko
    jest OK i uważasz nie trzeba międzynarodowej komisji? .

    Delfino nie rób z siebie publicznie pośmiewiska . Nie idź w ślady swoich
    politycznych Platformianych idolów którzy robią z siebie idotów
    publicznie.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/