  • Data: 2010-11-22 11:29:01
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:icdj7d$47o$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie rozumiem czego bronisz. Złamali znana procedurę. Znali ją ale
    > świadomie
    > lub nieświadomie pominęli. To jest przejaw wystarczającego wyszkolenia.
    > Mieć

    Zgadzam się poza tym, że więcej wyszkolenia coś zmieni. Nie zmieni. Nie da
    się nauczyć mądrości i podejmowania decyzji. Tym bardziej, że piloci
    wojskowi mają ryzykować, a nie za wszelką cenę unikać ryzyka. Być może
    cywilni piloci lepiej by się wywiązali?

    > wiedzę i nie umieć z niej korzystać to znaczy, że trening jest prawidłowy?

    Oni mieli wiedzę i umieli z niej korzystać. Świadomie pominęli procedury
    prawdopodobnie będąc pod presją.

> [...]
    > Producent bieżni? Wyobraź sobie że dostałeś rozkaz przejechania na motorze
    > prędkością 200km/h bez orientacji w przestrzeni z zawiązanymi oczami i
    > korkami w uszach. Co myślisz o człowieku, który się tego podejmuje? Daj
    > spokój. System, który ich wsadził za stery jest nie do obrony. Jeżeli tak
    > jest, że większa ilość szkoleń nie zadziała to trzeba szkolić ludzi, a nie
    > małpy. To szkoleni są nie ci co trzeba. A jak i to w Polsce nie pomoże to
    > trzeba się przenieść na drzwi od stodoły i powiedzieć sobie jasno "z
    > samolotami nie dajemy sobie rady, nikt nie jest doskonały".

    Poza tym się zgadzam ten system jest chory. Niestety to nie jest tak, że
    wymienisz parę osób. Musiałbyś wymienić 80% MON. Od czasu katastrofy CASA,
    (gdzie poprzez zignorowanie zasad bezpieczeństwa zginęła śmietanka polskiego
    lotnictwa wracająca z konferencji bezpieczeństwa) w mamy dokładnie te same
    problemy i nie robi się nic, żeby to zmienić. Po prostu tak już jest. Taki
    kraj. Myślę że najszybciej ten stan zmieni się poprzez samoeliminację
    nieprawidłowych elementów systemu. Kosztowne dla podatników, ale część
    problemu usuwana jest trwale.

    Mądrzy ludzie nie pchają się do organizacji, która piętnuje i karze za
    samodzielne myślenie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/