eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwNo to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
  • Data: 2010-11-22 11:12:42
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:icdg4m$mu4$1@inews.gazeta.pl...
    >> Z Twojego listu wynika, że szkolenie było wystarczające tylko popełnili
    >> błąd. No to mamy inne definicje wystarczającego szkolenia. Dla mnie
    >> szkolenie byłoby wystarczające gdyby błędu nie popełnili. Ja to wszystko
    >> rozumiem. Rozumiem okoliczności i uwarunkowania. Widać jednak, że to
    >> rozwiązanie nie zadziałało w sposób spodziewany czyli było złe. To, że
    >> wojskowi piloci to, że mieli nalatane zgodnie z przepisami. Ten kto te
    >> przepisy ustalał to ustalił złe normy, a ten co zdecydował, że to będą
    >> młodzi żołnierze na początku kariery, a nie cywile w szczycie kariery też
    >> popełnił błąd. Po to się analizuje wypadek by się nie powtórzył. Nawet
    >> wniosek, że pilot był głupi ciągnie konsekwencje dla tych co
    >> przeprowadzają
    >> nabór. Co by nie mówić załoga zawiodła. Ktoś ją szkolił, ktoś ją wybrał,
    >> ktoś ustalał procedury tych działań. Jeżeli procedury były zachowane to
    >> znaczy, że były złe. Trzeba wymienić system bo prowadzi do bankructwa.
    >
    > Oni popełnili błąd przez świadome złamanie procedur.
    > Szkolenie nie nauczy bycia rozsądnym w każdych warunkach. Zawsze może
    > wystąpić presja i okoliczności sprzyjające jej uleganiu. Tego się nie da
    > nauczyć, bo nie da się wszystkiego przewidzieć. Wiedzieli jaka jest
    > procedura i ją złamali.
    > Twoja propozycja nie zadziała z powodu mentalności ludzi na stanowiskach
    > decyzyjnych. Trzeba by wymienić ludzi w całej armii, bo są promowani
    > nieszkodliwe i możliwe do kontroli włazidupy, a nie ambitni, którzy po
    > promocji mogą być zagrożeniem dla stabilności układu.
    >
    > Zwiększenie ilości szkoleń nie zadziała. To tak jakbyś chciał uczyć
    > kierowców na prawo jazdy 3000 godzin zamiast 30 i liczyć na to, że nie
    > będą przekraczać prędkości.
    >

    Nie rozumiem czego bronisz. Złamali znana procedurę. Znali ją ale świadomie
    lub nieświadomie pominęli. To jest przejaw wystarczającego wyszkolenia. Mieć
    wiedzę i nie umieć z niej korzystać to znaczy, że trening jest prawidłowy?
    To, że pilotami takich samolotów są młode zupaki to dobry wybór? Jak do
    zawodów w sprincie wystawiasz astmatyka z nadwagą to kto jest winien?
    Producent bieżni? Wyobraź sobie że dostałeś rozkaz przejechania na motorze z
    prędkością 200km/h bez orientacji w przestrzeni z zawiązanymi oczami i
    korkami w uszach. Co myślisz o człowieku, który się tego podejmuje? Daj
    spokój. System, który ich wsadził za stery jest nie do obrony. Jeżeli tak
    jest, że większa ilość szkoleń nie zadziała to trzeba szkolić ludzi, a nie
    małpy. To szkoleni są nie ci co trzeba. A jak i to w Polsce nie pomoże to
    trzeba się przenieść na drzwi od stodoły i powiedzieć sobie jasno "z
    samolotami nie dajemy sobie rady, nikt nie jest doskonały".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1