  • Data: 2009-02-20 08:09:22
    Temat: Re: Noble straszy kredytobiorców
    Od: s...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > kolega tak brał w zeszłym roku czyli
    > - wiadomo już było górka cenowa za nami, w metro banku - czyli oddziale
    > noble banku
    > - kredyt na 100% a przecież w elitarnym banku pracują na pewno super
    > specjaliści w przeciwieństwie do kolegi.
    > Czyli zupełnie świadomie podjeli ryzyko graniczące z pewnością że
    > wartość zabezpieczenia spadnie
    > Dodatkowo wcisneli jakieś fundusze żeby miał mniejszą marżę - może to
    > potraktowano jako zabepieczenie bo za kilka lat powinien tu zyskać

    Tak. Ja też jestem dumnym posiadaczem (?) kredytu hipotecznego w
    tym "elitarnym" banku :(

    Warunki podobne: kredyt na 100% wartości nieruchomości w CHF. Kilka dni temu
    dostałem e-mail od banku, że moje mieszkanie przestało im wystarczać jako
    zabezpieczenie i proszą o kontakt.

    Nie dostałem jeszcze do wyboru opcji (bo jeszcze się nie skontaktowałem...),
    ale dzięki lekturze grupy wiem przynajmniej czego się spodziewać.
    Oczywiście nie mam pieniędzy na nadpłacenie kredytu ani innych nieruchomości
    na dodatkową hipotekę. Raty spłacam bez żadnych opó

    Mam nadzieję (choć strasznie mnie to wk...ia), że skończy się na wykupieniu
    jakiegoś dziadowskiego ubezpieczenia (swoją drogą czyżby Getin Holding miał
    jakieś słabo prosperujące towarzystwo ubezpieczeniowe?).

    Wydaje mi się, że chodzi o szybki zarobek bo od 9 marca zmieniają się
    (nareszcie...) stawki libor3m dla kredytobiorców (na dzień dzisiejszy libor3m
    w NB dla CHF wynosi 2,56%).

    Jednym słowem jestem w ciemnej dupie, ale postaram się z niej nadawać relacje
    na bieżąco.

    pozdrawiam
    scholastyk