  • Data: 2009-02-19 23:32:29
    Temat: Re: Noble straszy kredytobiorców
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej pisze:

    > a co z bankami, które dawały kredyty na 100% w CHF, dajmy na to w lipcu
    > czy w sierpniu 2008, kiedy chf był po 2PLN, a mieszkania nabąblowane
    > cenowo do granic wytrzymałości i dodatkowo zapisywały w umowach, że:
    kolega tak brał w zeszłym roku czyli
    - wiadomo już było górka cenowa za nami, w metro banku - czyli oddziale
    noble banku
    - kredyt na 100% a przecież w elitarnym banku pracują na pewno super
    specjaliści w przeciwieństwie do kolegi.
    Czyli zupełnie świadomie podjeli ryzyko graniczące z pewnością że
    wartość zabezpieczenia spadnie
    Dodatkowo wcisneli jakieś fundusze żeby miał mniejszą marżę - może to
    potraktowano jako zabepieczenie bo za kilka lat powinien tu zyskać