eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNormalny bank dla firmyRe: Normalny bank dla firmy
  • Data: 2008-09-06 21:36:40
    Temat: Re: Normalny bank dla firmy
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    siliana napisał(a):
    > w bankach pracuja tylko ludzie. a czasem, jak czytam takie wypowiedzi, to
    > mam wrazenie, ze pisza tu sami ludzie nieomylni. ja takich nie znam. kazdy
    > sie w zyciu zawodowym pomylil, ale krytykowac innych latwo. tez mnie
    > wnerwiaja pomylki, ale wierz mi, ze nie znajdziesz instytucji, w ktorej nikt
    > sie nie myli.

    Wszystko polega jednak na tym, ze jesli pomyli sie ktos w normalnym
    banku to mozna do niego isc, porozmawiac z kierownikiem/dyrektorem albo
    nawet ze zwyklym pracownikiem, ktory wszystko zalatwi pewnie dosyc
    szybko. Natomiast w mBanku mozna sobie porozmawiac z robotem na
    infolinii, ktory ma klienta w du*ie, bo jest calkowicie anonimowy i
    zgonie z procedurami spisze reklamacje, ktorej czas rozpatrzenia to
    pewnie 30 dni. Oczywiscie po 30 dniach i braku reakcji ze stronu banku
    mozemy sobie skladac kolejna reklamacje albo dla urozmaicenia reklamacje
    od reklamacji. mBank to bankowy mcdonald i do powaznych spraw sie nie
    nadaje, poniewaz tak jak piszesz "kazdy sie w zyciu zawodowym pomylil",
    a w przypadku mBanku wyjasnienie pomylki, ktora jest zawiniona przez
    bank zajmuje czesto kilkadziesiat dni.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1