  • Data: 2003-12-10 11:57:48
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:
    > A swoja droga zastanawiam sie czy mam nadal posiadac konto w banku,
    > ktorego polityka nie jest dla mnie logiczna.

    Moze Ty nie myslisz logicznie? ;)
    Bo ja rozumiem bank - aktywni uzytkownicy sa nagradzani - nie placa za
    konto. Ci, ktorzy przynosza straty albo male zyski - nioech chociaz w czesci
    ponosza oplaty.
    Bank to nie spolka uzytecznosci publicznej!

    Klient moze generowac przychody (ogolnie):
    z marzy odsetkowej
    prowizji i oplat
    z dochodow z operacji wymiany

    z drugiej strony masz koszty produktu oraz ryzyka kredytowego + inne koszty
    (utrzymanie placowki, systemow, bankomatow itp.

    Jesli trzymasz malo kasy, aktywnie korzystasz z konta (duzo wyplat z
    bankomatow, przelewow, ale malo platnosci karcianych) to wybacz na czym ma
    bank zarobic - jak jeszcze zadnego kredytu u niego nie wezmiesz?

    Zupelnie nie rozumiem podejscia wielu ludzi. Traktuja banki jak spolke
    komunalna, ktora z zalozenia ma byc dla wszystkich i za free - bo mu sie
    nalezy (czy jak?).

    Nie chcesz tam trzymac konta - to idz gdzie indziej - na sile przeciez cie
    nikt nie trzyma - zwlaszcza jesli przynosisz same straty dla banku!
    Bo skala "podwyzek" jest wrecz smieszna dla kogos, kto ma konto w Lukasie
    jako glowne.
    a jak to jest konto dodatkowe - to sam plac za swoje fanaberie ;)