    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Date: Wed, 10 Dec 2003 14:21:11 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:
    > Aktywnosc wedlug Amry i Lukas Banku. ;)

    Eeee ten scenariusz to dla nie powiem kogo. ;)

    widzenia banku. I
    > zastanawiam sie wlasnie czy bank, ktory wywala swoje pieniadze w
    > bloto jest warty abym trzymal w nim swoje pieniadze.

    Mowisz, ze chcialoby ci sie realizowac taki scenariusz?
    Bo mnie nie :)
    A taka polityke zaczyna wpriowadzac coraz wiecej bankow. Ot chociazby w BPH
    PBK - zaplac 4 razy karta - to nie zaplacisz za jej wydanie itp.
    Korzystasz- nie placisz.
    Po prostu - bank nagradza aktywnych klientow, wychodzac ze slusznego
    zalozenia, ze predzej to konto skasujesz jesli z niego nie korzystasz, niz
    bedzie ci sie chcialo robic oscylator...

    > Ja rowniez. Nie rozumiem jednak dlaczego dalej mam nic nie placic, a
    > bank ma miec jeszcze wieksze wydatki (sztuczny przepływ gotowki, bo
    > na koncie i tak srednio 7 k PLN sie znajduje).

    Zeby byly sztuczne przelewy to a) trzeba miec kase do takich przelewow, b)
    trzeba miec czas.
    wiesz - wydaje mi sie, ze takich osob, ktore beda sie bawic w taki oscylator
    jest minimalny procent, w prowionaniu z tymi, ktorzy zdecyduja sie aktywniej
    korzystac z konta lub zaczna ponosic oplaty.

    > Tu sie raczej mylisz.

    bo?

    > To nie sa moje fanaberie. To konto sluzy mi do wplat gotowkowych,
    > wyplat z bankomatow i czesciowo jako lokata i platnosc karta. Nie
    > chcialem wyciagow, nie korzystam z ich "mlinii" (nawet nie wiem jak
    > to sie nazywa), wiec chyba bank zarabia na tym co u niego trzymam.

    Chyba? To twoje przekonanie?
    Przeciez bank nie ma swoich bankomatow i musi placic za twoja wyplate. No
    chyba, ze masz stale na koncie > 2,5 tysa - wtedy ok - cos tam zarabia

    > Przelewow tez raczej nie robie, a teraz jesli nie zlikwiduje konta,
    > zobaczymy czy ten ewentualny zarobek banku nie bedzie strata za
    > sprawa darmowych przelewow ;)

    Pewnie! ;) chyba masz manie wielkosci... :D