  • Data: 2010-02-18 08:03:24
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 22:28:28 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Tak. Twoim problemem jest paranoja. Zapytam - tak na codzien biznesy
    > zalatwiasz, ze rzucasz komus, ze ktos komus placi za teksty? Zenujacy
    > jestes.

    Niestety, ale ja też nie dałem rady przebrnąć przez ten art. Za mało
    konkretów a za dużo lukru, jak to ktoś już tutaj przytoczył. Czy to jest
    art reklamowy/sponsorowany nie wiem i nie wnikam, ale jeżeli chodzi o
    samo jego czytanie/warsztat, to nie da się przebić za jednym razem.

    Xenocide