  • Data: 2010-02-19 16:44:05
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Kiedys mialem wiecej czasu na pisanie. Co do wspolpracownika ;)
    > powiedzmy urlop sobie wzial :)))
    >
    > A chodzi o umowe ramowa z prescoringiem lacznie i na stale zaczyta w
    > system transakcyjny. Rozumiem, ze nie uwazasz to w przypadu bankowosci
    > internetowej za przelom - mozna poznac opinie dlaczego? Moze wowczas i
    > ja zmienie swoje zdanie.

    Ujmę to tak:
    To może faktycznie spowoduje rewolucję. Może ze względu na skalę
    działnia mBanku to rozwiązanie (te rozwiązania) będzie przełomem.
    Ale ... na razie jest to tylko wdrożenie jakiegoś pomysłu. I nic więcej.

    Co, jeśli okaże się, że polityka cenowa lub scoring spowoduje, że z tego
    skorzysta 1000 klientów na krzyż?
    Gdzie będzie ta rewolucja?

    Zwłaszcza, że RUK jest już od jakiegoś czasu w mBanku; cykliczne akcje
    "mamy dla Ciebie ofertę"[1] też, a jakie są wyniki (nie wiem, serio pytam)?
    Dlaczego teraz miałoby być inaczej?

    I dlatego podniecanie się tym zdarzeniem, pisaznie *teraz* o
    rewolucji/przełomie/nowej erze, uważam za niepotrzebne, niesmaczne i
    przystające raczej marketoidowi mBanku, niż dziennikarzowi.
    KJ
    [1] - sam dostałem.

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified