  • Data: 2010-02-19 14:54:05
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 14:26:54 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Kiedys mialem wiecej czasu na pisanie. Co do wspolpracownika ;)
    > powiedzmy urlop sobie wzial :)))

    Ale musisz przyznać, że tak rozwlekając arta trochę zniechęcasz
    potencjalnych czytających. A to że jedni odebrali tak a drudzy tak to już
    wiadomo kwestia gustu ;)

    > A chodzi o umowe ramowa z prescoringiem lacznie i na stale zaczyta w
    > system transakcyjny. Rozumiem, ze nie uwazasz to w przypadu bankowosci
    > internetowej za przelom - mozna poznac opinie dlaczego? Moze wowczas i
    > ja zmienie swoje zdanie.

    Jeżeli rzeczywiście to wypali i internet stanie się kolejnym
    pełnowartościowym kanałem dla banku to kto wie co się może wydarzyć. Być
    może będzie to przełom być może nie - pożyjom uwidjom ;)

    --
    xbartx