  • Data: 2009-10-11 18:51:54
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > W liście motywacyjnym napisz koniecznie, że Balcerowicz, Orłowski czy
    Rozłucki
    > to amatorzy i dyletanci, którzy mogliby Ci parzyć kawę i czyścić obuwie.
    > Nie zapomnij podkreślić, że L.Wałęsa to Twoim zdaniem Bolek a Ryży jest
    > przygłupem.

    cóż Balcerowicz - kiedyś go bardzo szanowałem, teraz mam nieco mieszane
    zdanie, udało mu się zbić inflację, dokonał czegoś jeszcze? rząd Mazowieckiego
    miał jedyną okazję aby przeprowadzić reformy państwa - na czym się skończyło -
    na polityce grubej kreski

    Rozłucki - przypominam sobie manipulacje giełdą (zmiana sposobu naliczania
    C/Z aby ukryć przewartościowanie spółek)

    Sądzę że L.Wałęsa miał niechlubny okres w swoim życiu
    Później też różnie było - kto nie pamięta falandyzacji prawa (pomroczność
    jasna syna Lecha W.)
    Osiągnięcie - pokojowy Nobel za dyscyplinę sportową (skok przez płot).

    IWSP