  • Data: 2009-10-11 21:10:28
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-10-2009 o 22:02:47 Gonzo <g...@n...nn> napisał(a):

    > Przy obecnych cenach te nizsze emerytury to zart.

    wszystkim jedną niską kołchozową emeryture ? tabletki na eutanazje w
    komplecie tez.
    Moze chodzi CI o problem ich rewaloryzacji, to co innego. Oszustwo i
    krętactwo przez lata.

    Co do pracy więźniów, zasadniczo mi się podoba, ale jako częśc kary,
    zasądzanej indywidualnie. Jak cięzkie roboty. Inna sprawa że koszty takiej
    pracy przewyższają
    nieraz dochody. Trudno pogodzic mi sie z tym ze nowoczesne więzienia to
    niemal sanatoria w porównaniu
    z choćby szpitalami.

    Z.