  • Data: 2009-10-11 20:19:19
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: Gonzo <g...@n...nn> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Na serio, to myślę, że przymus pracy nawet dla więźniów , jest nie do
    > przyjęcia dla jakiejkolwiek nie totalitarnej partii.
    Wiec moze wprowadzmy zakaz pracy dla wiezniow? A pobyt w wiezieniu niech
    bedzie liczony do emerytury?

    > Pozostałe punkty też są kompletnie nie do zaakceptowania.
    >
    > - Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)
    >
    > W normalnym kraju takie pojęcie , jak płaca minimalna nie jest w ogóle
    > potrzebne i sprzeczne z rynkowym podejściem do pracy, jako zasobu. Jest
    > to pojecie typowo socjalistyczne.
    Z jednej strony sie z Toba zgadzam, z drugiej to godpodarka jest dla
    czlowieka a nie odwrotnie. Ktos ma jeszcze jakies argumenty za i
    przeciw? Chetnie poslucham.

    > - Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
    >
    > Niczym nie uzasadnione ingerowanie w prawa nabyta - totalitaryzm.
    A ja mysle, ze nie uzasadnione sa emerytury gdzie oplaceniu lekow i
    rachunkow brakuje na jedzenie.