  • Data: 2009-10-12 18:20:20
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: Gonzo <g...@n...nn> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:
    > Pisza Ci tu w kólko, ze komuna nie zostala obalona i trwa.
    > Myslisz ze Ty ja obalisz zakladajac nowa partie polityczna z
    > socjalistycznymi haslami?
    A ktore haslo jest socjalistyczne? Minimalna placa? Wszedzie w
    cywilizowanym swiecie tak jest. Powodzenia we wprowadzaniu 19sto
    wiecznego kapitalizmu.

    > Ja tam wole uczciwie zarabiac pieniadze.
    A wlasnie; dodatkowy punkt programu to koniec z finansowaniem partii z
    budzetu (co zreszta jest logiczne przy JOW)

    Tak z ciekawosci: jesli nie chcesz poprzec takiej partii to jaka popierasz?