  • Data: 2009-05-27 07:00:10
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 May 2009 08:48:19 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ty widzę do mnie pijesz... ;-)))
    >
    > Ostatni raz kartę przenosiłem prawie z rok temu. :) Z opłatami daję
    > radę.

    A nie, nic z tych rzeczy, daleko mi od tego aby kogo kolwiek pouczać i
    moralizować ;) Każdy robi jak tam mu wygodnie i jak mu lepiej. Jak już
    kiedyś napisałem, miałem wrażenie, że stałem się niewolnikiem kk, może
    zbyt mocno powiedziane, ale coś w ten deseń. Teraz się uwolniłem i nie
    żałuję.

    --
    xbartx