eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Data: 2004-06-29 20:00:08
    Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    >> W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?
    >
    > W marce :)

    Ale czy w detalu z samej marki da się wyżyć? Z usług chyba łatwiej?
    Byłem kiedyś klientem Citicorp ale z tego nic nie wynika ;-)

    Bogdan B.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1