eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank › Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Data: 2004-06-29 18:54:47
    Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?

    W marce :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1