  • Data: 2004-11-30 22:42:21
    Temat: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:coirme$2q2
    > uuuuuuuuuuuuuuuuu.....
    > O ile sie doczytalem, zaczeli liczyc 50 zl za token :(
    > Muchomor
    muchomorku - ty trujacy jestes i łzesz !
    :-)

    ale strona mi sie NIE podoba - jest rozdmuchana jak zielona zaba
    - zeby sie zalogowac - trza klikac na jakies menu i podmenu
    - lita bezplatnych bankoatow mnie powalila :-)) zwlaszcza, ze jest
    niealfabetyczna
    - wileki naglowki z zerowa belkotliwa nic nie znaczaca trescia, nazarli sie
    puchu i wydymaja sie (ja ta zielona żaba !) - czyzby to zasluga nowego
    derektora ?
    -=-=ogolnie tandeta z funkcjami z zeszlego wieku-=-=
    spodziewlem sie funkcjonalnosci - widze tylko nowe niefunkcjonalnosci