  • Data: 2004-12-01 09:15:59
    Temat: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <coitmd$bt8$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > hmmm nie wiem - mnie wyswietla alfabetycznie wszystko jak wybiore na
    > miasto?

    Żartujesz? Alfabetu nie znasz?

    > A ja widze, ze tylko krytykowac wszystko co sie dzieje potrafisz.

    Ale chodzi ci o to, że zamiast tylko krytykować sam powinien zabrać
    się za zrobienie strony dla vw? Czy może o to, że klienci mają jakiś
    obowiązek chwalenia banków?
    To dzięki krytyce klientów są jakieś szanse, że banki będą coś
    poprawiać. Ze wszystkiego zadowolone Michały tylko szkodzą pozostałym
    użytkownikom banków.

    Renata