  • Data: 2004-12-01 11:34:08
    Temat: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > No cóż, nie zgodziłeś się również z twierdzeniem, że bankomaty są
    > wypisane niealfabetycznie...
    > Krytykę trzeba umieć czytać, tak ja słynną recenzję 'Metra' na
    > Brodwayu.

    Bo w przewazajacej czesci sa. Na poczatku sa "wyjatki" a ptotem
    przeleicalem i byly. Dopiero po zwroceniu uwagi przejrzalem dokladnie- i
    wylapalem kolejne kwiatki.
    Lista bankomatow wymaga poprawki - to bez dwoch zdan, z drugiej strony -
    czy to oznacza, ze cala strona jest do bani?

    Zadbaj o swoje pieniądze!