  • Data: 2008-09-09 17:07:31
    Temat: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Szacho pisze:
    > Prosze wyobraz sobie ta absurdalna sytuacje, a pozniej, odnies sie
    > bez kontekstu, do mojej wypowiedzi

    Tu nie ma zadnej absurdalnej sytuacji.

    > Nie miala ona na celu obrazic niepelnosprawnych tylko uzmyslowic
    > przedpiszcy iz osoba niewidoma ma gdzies

    NIE MA GDZIES. Nie skorzysta z programu odczytujacego tekst, ani z
    innych udogodnien. Internet JEST dla ludzi niepelnospranych, chyba, ze
    jakis MATOŁ zdecydował by zrobic strone _uzytecznosci_publicznej_ tak,
    zeby korzystanie im z niej skutecznie uniemozliwic.

    To o czym piszesz to jest skrajna ignorancja i nie znajomosc tematu.
    Kompletnie nie zdajesz sobie sprawy ile osob niewidomych i
    niedowidzacych korzysta z internetu. Kompletnie sobie nie zdajesz sprawy
    ilu z nich korzysta z bankowosci internetowej - chyba, ze ktos im to
    uniemozliwi.

    Chcialbym zauwazyc, ze prawo UE i USA stawia bardzo jasne wymagania
    wobec dostepnosci stron dla osob niepelnosprawnych - niestety na liscie
    takich stron nie ma e-bankowosci, a szkoda.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW