    From: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Date: Tue, 09 Sep 2008 19:16:32 +0200

    Szacho pisze:
    > nie mogłem już,

    teraz to ja nie moglem,

    > a ile znasz niewidomych osób korzystajacych z komputera ?? :D

    Za National Organization on Disability:

    "In May-June of 2001, about 38% of adults with disabilities used the
    Internet at home, compared to about 56% of adults without disabilities,
    a gap of 18 percentage points."

    38% niepelnosprawnych doroslych uzywalo internetu w domu w 2001 roku.

    Ponadto

    "An estimated 19.4% of civilians in the United States, totaling 48.9
    million people, have a disability."

    Co daje 48.9 milionow niepelnosprawnych w samych Stanach.

    Zapewniam Cie, ze z kazdym rokiem ilosc osob niepelnosprawnych - w tym
    niedowidzacych i niewidomych - uzywajaca internetu drastycznie rosnie.
    Nie chce mi sie szukac dokladnych statystyk, bo to i tak nie ma sensu -
    jak ktos nie rozumie, ze tacy ludzie tez istnieja i moga uzywac
    internetu, to zadne statystyki go nie przekonaja.

    > pojde dalej ile znasz osob niedowidzacych korzystajacych
    > z komputera bez okularow ??

    ile znasz osob niedowidzacych, u ktorych korekcja okularami nadal nie
    pozwala widziec?

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW