  • Data: 2011-02-02 22:24:18
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL"

    no patrz, podobno i w Kanadzie jakiś czas temu skończyli ze ściemą i
    mamieniem opartym na parametrach długości życia z czasów Bismarcka

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,90456
    14,Centrum_Adama_Smitha___Zadamy_wolnosci_dla_barano
    w_.html

    to proste

    - zasiłek emerytalny
    - resztę pieniędzy każdy odkłada wg swojego uznania

    proste i prawdziwe
    wszelkie wyliczenia, ile bedzie wynosiła emerytura z OFE czy ZUS za choćby
    20 lat można se włożyć w buty
    2o+kilka lat temu mało kto wierzył, że Niemcy się zjednoczą bez wojny
    atomowej
    że rozpadnie się na kawałki CCCP
    itp itd
    takie bajki, że za tyle lat da sie przewidzieć jakąkolwiek emeryturę, w tym
    z OFE, są tyle samo warte co każda inna dowolna futurologia
    że da się przewidzieć o ile urosną rynki akcyjne.... no choćby za 5 lat....
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    bajki te służą tylko i wyłącznie do bieżącego wysysania kasy i robienia
    ludziom wody z mózgów
    w zamian jest zestaw haseł stanowiących swoistą zamkniętą logikę
    udowadniającą jedno (zgadnij co):

    - idź na wybory, to twój obowiązek
    - nie głosowałeś, nie narzekaj (jesteś burakiem)
    - głosowałeś - rządzą ci co ich wybrałeś, przyczyniłeś się do tego i masz
    swoich reprezentantów

    klasa polityczna zawsze umiejętnie zrobi idiotę z szaraka, to proste jak
    drut

    wracając do tematu zauważ
    - zasiłek emerytalny o prostych zasadach
    - podatek emerytalny pobierany przez Urząd Skarbowy

    znika masakrycznie duża część skomplikowanego i porąbanego systemu ZUS KRUS
    efekt jest analogiczny do aktualnego

    co, oprócz trzymania i karmienia armii urzędniczej oraz najcwańszych
    biznesowo na świecie pośredników jest przeciw?

    to, że państwo wie lepiej jak zainwestować moje pieniądze, żebym miał więcej
    kiedyś?
    może GminnaSpółdzielnia wie za mnie lepiej i chce dla mnie lepiej niż ja
    sam?

    8)

    niestety, ale taki cel nie przyświeca żadnemu państwu, ani żadnej firmie
    opiekującej się moimi pieniędzmi
    wszystkie ww podmioty starają się, co naturalne, pociągnąć jak najwięcej w
    swoim kierunku.
    ale ta konkluzja jest w zasadzie troszkę OT; istota wyżej w prostocie

    dodam dla jasności, że ja jestem z własnego wyboru od dawna w systemie tu
    opisywanym
    płace minimalny ZUS, najmniejszy jak się da
    dostanę minimalną emeryturę
    maksymalna ilość pieniędzy jest w mojej dyspozycji do odłożenia wg mojego
    uznania