  • Data: 2015-01-15 23:58:03
    Temat: Re: Numer konta (nr rach. bankowego)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > § 7. Rzeczą ruchomą lub przedmiotem jest także polski albo obcy
    > pieniądz lub inny środek płatniczy oraz dokument uprawniający do
    > otrzymania sumy pieniężnej albo zawierający obowiązek wypłaty
    > kapitału, odsetek, udziału w zyskach albo stwierdzenie uczestnictwa w
    > spółce.
    >
    > Pieniadze na koncie ... no, tu juz taki pewny nie jestem, poprosze o
    > orzeczenie SN :-)

    Zapis w koncie to środek płatniczy? ;)

    > Cos mi to smierdzi. Mowisz ze jak zabiore ci portfel ze stolu i wsadze
    > do kieszeni,

    To akurat jest kradzież. :)

    > Poza tym jest jeszcze usilowanie - karalne tak samo jak zwykle
    > przestepstwo, chyba ze zwrocisz przed otrzymaniem wezwania z
    > prokuratury, albo ... no, jak zamierzasz udowodnic, ze zamierzales
    > zwrocic ? Myslisz, ze zeznanie wlasne wystarczy ?

    Ej, ale to jest KK. To *winę* trzeba udowadniać.

    > Poza tym miales powiadamic wlasciwy organ w ciagu 2 tygodni o
    > znalezeniu :-)

    Z tym się nie zgadzam (w sensie, że to niewłaściwy przepis wg mnie).
    Wskażesz jakiekolwiek przypadki czegoś takiego?

    > No, przy malej kwocie wplywu a duzych codziennych obrotach moze i
    > mogles niezauwazyc. Przy odwrotnej kombinacji sad moze miec inne
    > zdanie i uznac ze zauwazyles :-)

    No peszek, bo mam miesięczne obroty w setkach tysięcy. :)

    [...]

    > Mowisz ?

    Mówię. Z praktyki mi wychodziło, że "zaliczają" na poczet kolejnych
    składek. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl