  • Data: 2015-01-16 07:48:16
    Temat: Re: Numer konta (nr rach. bankowego)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Jan 2015 23:58:03 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    >
    > Zapis w koncie to środek płatniczy? ;)

    No, w zasadzie to jak najbardziej tak.
    Bardziej bym sie skupil na "rzecz", cos materialnego, banknot tak,
    zapis na koncie nie :-)

    > To akurat jest kradzież. :)

    Ja tam mysle ze porzucenie, stol, podloga, ulica - jaka to roznica :-)
    Moge tez myslec, ze darowizna :-)

    > Ej, ale to jest KK. To *winę* trzeba udowadniać.

    Wystarczajacym dowodem jest, ze rzecz jest w twoim posiadaniu :-)

    > Z tym się nie zgadzam (w sensie, że to niewłaściwy przepis wg mnie).
    > Wskażesz jakiekolwiek przypadki czegoś takiego?

    Chyba dosc sporo ostatnio z telefonami.
    Jeden zeznaje ze mu ukradli, drugi ze znalazl na ulicy, kto ma racje
    nie wiadomo, ale nr seryjny jest, karta drugiego w srodku jest -
    mowisz ze to nie przywlaszczenie ?

    > No peszek, bo mam miesięczne obroty w setkach tysięcy. :)

    No wiesz, jesli codziennie przelewasz na ping-ponga ok 10 tys, bo taki
    mniej wiecej stan konta, to jak nagle zrobi sie na koncie 20, to
    powinno zwrocic zainteresowanie :-)

    Przy dzialalnosci z duza iloscia faktur, czy wiekszej ilosci lokat
    kilkudniowych mozna faktycznie nie zauwazyc.

    > [...]
    > Mówię. Z praktyki mi wychodziło, że "zaliczają" na poczet kolejnych
    > składek. :)

    Ja tylko pytam czy po takim przelewie, albo i pismie zaczal bys
    sprawdzac np nr banku konta nadawcy :-)

    J.