    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O platnosciach KK w sklepach raz jeszcze
    Date: Sat, 17 Feb 2007 19:21:03 +0100

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 15:37:54 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > SMSow sie do tego nie uzywa.

    Nie chodziło mi o używanie SMS-ów do transmisji, ale podałem ten
    przykład dla unaocznienia ilości przesyłanych danych. Każdy znak to
    jeden bajt i gdybyś te wszystkie dane, o których pisałem chciał zmieścić
    w liczącym 160 znaków SMS-ie, to by Ci się nie udało. A do tego jeszcze
    dochodzi szyfrowanie zwiększające ilość przesyłanych danych.
    I dlatego twierdziłem, ze to nie może być kilkanaście czy kilkadziesiąt
    bajtów.

    > Ja zawsze place karta i tez z "doswiadczenia" wiem, ze ustawianie sie
    > za mna nie jest najlepszym pomyslem - bo jezdze do supermarketu raz
    > na dwa tygodnie i wozek zawsze mam przepelniony. Ale karty maja sie
    > do tego nijak.

    Ja nie pisałem o ilości towaru w wózku, lecz o sposobie płatności.
    Klient płacący kartą za jednego batona, też potrafi kasę zablokować na
    dłuższą chwilę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof