eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł › Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-07 22:34:31
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie, zwlaszcza majacy rodziny, potrzebuja rozwiazan mieszkaniowych
    > tanich, legalnych i stabilnych. Mieszkanie na dworcu, budowanie na
    > dziko w parku miejskim czy informowanie, ze jakis wafel w Niemczech
    > kupil dom za 1/3 wartosci rynkowej nic nie zmienia, nie wnosi itp.
    > itd. Zwykle trollowanie i juz.

    Dla Pana Jana tacy ludzie są dziwakami i nieudacznikami! Kupują na
    kredyt, bo są baranami! Lepiej zbierać kasę przez kilkadziesiąt lat i
    kupić "za swoje" i nie pożyczać od złego banku, który wszystkich okrada!
    Taniej mieszkać kątem u rodziny lub gdzieś pod mostem albo w noclegowni,
    jak ktoś ma taki sposób na życie to nie będę mu tego bronił...

    Po co przeznaczać kasę na ratę skoro można zapłacić za wynajem? Jaka
    "radość" co jakiś czas można się gdzieś przenieść jak właściciel wypowie
    umowę ;-/

    Na zachodzie, w USA mieszkania za 1/4 ceny? A co mnie to obchodzi,
    pracuję i mieszkam tutaj i nie mam zamiaru tego zmieniać więc
    kilkadziesiąt tys. euro za dom w Niemczech mnie nie rusza...W MOzambiku,
    Somalii jest jeszcze taniej więc dlaczego nie tam?

    Troll porównywalny z eneuelem i u mnie czas na KF. Więcej postów p. Jana
    widzieć nie będę. Amen!

    --
    pozdrawiam
    RobertS