eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 złRe: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-08 10:42:33
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, załóżmy że ktoś odkłada 1kpln miesięcznie, co dla wchodzącego na
    > rynek pracy jest kwotą dość sporą. Już po 10 latach ma te 50% o których
    > piszesz.

    Mozna i odłozyć więcej. Ci co chcą brać kredyty napewno zarabiają wiecej niż
    1000zł. Wszystko zależy od motywacji ...
    Niestety aby dużo odłożyć trzeba z wielu przyjemności zrezygnować i sądzę że
    tu jest największy problem ...

    Sądzę że wielu rodziców zgodziło by się pomóc dziecku jeśli widzi że
    oszczędza i zbiera na własne mieszkanie.
    Moi rodzice wiedzieli że zależy mi na kupnie własnego mieszkania i widzieli
    moją determinację w osiągnieciu celu.

    Nie zarabiałem kokosów , bo tam gdzie mieszkam nie ma super zarobków (duże
    bezrobocie a co za tym idzie nędzne pensje). Ale niemalże calą pensję
    odkładałem ...

    Tyle że takie postępowanie dla wielu jest nienormalne. Reklamy mamią ludzi
    że "kredyty są dla ludzi". Tyle że nikt nie podaje jakie jest ryzyko (zmiana
    kursu walut) , o ile się "przepłaca" i itd ...

    Młodzi otrzymują pracę zaraz po studiach (średnio platną) i już chcą mieć
    wszystko ...
    Z rodzicami nie zamieszkają bo to obciach ...
    A przeciez oni musza mieć tu i teraz dom/mieszkanie ...