eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 złRe: O tym jakimi baranami sa niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujacy mieszkanie za 200 000 zl
  • Data: 2011-01-08 10:39:00
    Temat: Re: O tym jakimi baranami sa niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujacy mieszkanie za 200 000 zl
    Od: "Adam" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):
    > Ludzie!!!!111
    >
    > Przeciez tak jest na calym swiecie. Druga sprawa, ze gdyby nie kredyty cala
    > gospodarka szla by o wiele wolniej, sluchacie jakiegos debila, ktory we
    > wszystkim widzi zlodziejstwo i "nie da nikomu zarobic". Kolo jest z tych co
    > gwozdzie nawet sami sobie produkuja. Idiota nie odroznia, ze jakosc zycia
    > jest wlasnie podstawowym celem dla wiekszosci i nie kazdy zywa kase najwyzej
    > ceni. Pieniadze sa dla ludzi, nie ludzie dla pieniedzy.

    Nie zapluj sie i nie wmawiaj, ze tak jest na calym swiecie. Chyba, ze bierzemy
    pod uwage tylko 3 swiat albo modelowa nadmuchana banke... Problem objawia sie
    tym, ze u nas deweloperzy uzyskiwali i uzyskuja srednia marze na poziomie
    30-40%, gdy na zachodzie wynosi ona kilka-max kilkanascie procent i oplaca sie
    budowac. W dodatku nasze panstwo gwarantuje takie marze poprzez wspomaganie
    ich oraz bankow programem Rodzina Na Swoim. Na szczescie teraz powoli sie to
    zmienia z powodu rosnacej podazy przy braku impulsow prowzrostowych (zarobki
    stoja w miejscu pomimo wysokiej inflacji, KNF zaostrza polityke kredytowa a w
    tym roku wyeliminuje prawdopodobnie kredyty walutowe, RPP w tym kwartale
    rozpocznie cykl podwyzek stop procentowych). Nie mam zadnych watpliwosci, ze w
    najblizszych latach dalej bedziemy obserwowali dalszy spadek cen.