eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł › Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-08 09:47:30
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, załóżmy że ktoś odkłada 1kpln miesięcznie, co dla wchodzącego na
    > rynek pracy jest kwotą dość sporą. Już po 10 latach ma te 50% o których
    > piszesz.

    ale przez 10 lat trzeba mieszkać z rodzicami, a jeżeli ich mieszkanie
    jest małe lub zwyczajnie chcieliby mieć trochę miejsca na starość?

    też na początku mieszkałem z rodzicami i zarobioną kasę max.
    oszczędzałem, później mieszkałem na wynajętym (firma mi fundowała) i
    nadal oszczędzałem, następnie kupiłem mieszkanie za odłożoną gotówkę i
    mieszkałem w nim kilka lat, finalnie kupiłem większe na kredyt a tamto
    wynajmuję, opłata za wynajem pokrywa mi jakieś 70% raty za nowe mieszkanie

    obecnie mógłbym nawet spłacić kredyt, ale mi się to nie opłaca, bo
    oprocentowanie mam <1% a kurs CHF wysoki, kasę którą mam inwestuję z
    powodzeniem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS