eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 złRe: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-08 13:50:39
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a zastanawiałeś się jaką wartość (w obecnych) pieniądzach ma 1 mln za 40
    > lat?

    Nie wiem ...

    Wiem jedynie że 10lat temu wcale nie zarabiałem dużo mniej niż obecnie , to
    samo moja żona ...
    Nawet powinem inaczej , jak skończyłem technikum od razy znalazlem pracę i
    harowałem jak wół.
    Ale ten wysilem mi się oplacil ...

    Niestety podwyżki prądu , wody , żywności nie oznaczają że od razu
    pracodawcy podwyższaja pracownikom płace , a znam takich którzy zarabiają
    obecnie mniej niż 10 lat temu bo pracodawcy wykorzystali "kryzys" ...

    Każdy ma inne podejście. Ja zbierałem pieniądze przez około 10 lat i w 2003
    (musialbym sprawdzić) kupiłem za gotówkę nowe mieszkanie ...
    Teraz te mieszkanie jest minimum 2x więcej warte niż za nie zapłaciłem ...

    Znam dużo ludzi którzy odkładają datę ślubu / małżeństwa i najpierw chcą się
    dorobić.