eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?Re: [OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
  • Data: 2007-06-25 16:58:35
    Temat: Re: [OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:f5onok$lvr$1@nemesis.news.tpi.pl, *mf* wrote:
    > Witam moja żona pracuje od 2 lat, jednak dopiero teraz dostała
    > wezwanie do wyboru OFE z ZUS (z resztą po naszej interwencji).
    > Pytanie moje jest takie
    > czy w momencie zapiasnia się do OFE wpłyną pieniadze z ZUS również za
    > poprzednie miesiące?

    To oznacza ze najprawdopodobniej nei byly odprowadzane wczesniej skladki do
    ZUS dla OFE. Albo ZUS je zgubil.
    I teraz:
    a. jesli byly odprowadzane a ZUS je zgubil to wy musicie to zglosic do ZUS i
    musza je wam wplacic do OFE.
    b. jesli nie byly odprowadzane (bo pracodowacy "sie zapomnialo") to musicie
    na nim wymusic ich odprowadzenie, zapewne zus moze wam w tym pomoc ;-) bo on
    swojej kasy tez nie dostawal.

    Zastanawia mnie tylko jak mozna przez 2 lata bylo sie zainteresowac czy na
    moje konto w OFE wplywa nalezna mi kasa. A juz w ogole ze powinienem sie
    zapisac do jakiegokolwiek OFE. Przeciez co pol roku o tym trąbią przed
    każdym losowaniem....

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."