    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Sat, 19 Mar 2011 15:05:46 +0100

    news:1tvbxh8rn5gge$.1kjy847dybx4z.dlg@40tude.net...

    > Oddałem państwu, ponieważ sejm zaklepał ustawę a sejm jest organem
    > państwa.

    Nieprawda.
    Nie miałeś wyboru, co by nie zaklepał.

    > Ustawa mówiła, że to mój INDYWIDUALNY rachunek w OFE. Teraz nowa ustawa ma
    > zmienić warunki, więc ja jako obywatel niekoniecznie muszę się na tą
    > zmianę
    > zgodzić.

    No a teraz zaklepał co innego.

    > To myślenie niewolnika (bez urazy).

    Jeśli płacisz coś państwu i to nie jest Twoje, to jest to podatek jakich by
    teorii nie dorabiać.

    > Ja widzę. Te konta będą tak samo INDYWIDUALNE jak te w OFE, do następnego
    > rządu i do następnej minister Fedak. Pitolisz non-stop o prowizjach a w
    > ogole nie interesuje cie zebrany kapitał. Mnie on interesuje.

    Nie interesuje mnie osobiście.
    Staram siętam płacić jak najmniej powodowany słuszną ideą, że moimi
    pieniędzmi najlepiej zaopiekuję się ja sam.
    Każdy inny, czy to SP, czy OFE itd za cel ma jak najwięcej z tych pieniędzy
    odkroić dla siebie.

    Interesuje mnie natomiast ogólnie to zamieszanie, które powstało za czasów
    AWS w kontekście manipulacji rządzących przy kasie 40 mln ludzi i oddaniu
    jej pod przymusem prywatnym firmom razem z drakońskimi prowizjami.