  • Data: 2011-03-19 15:20:20
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:scw1vokbli9p$.juz1n4xy3e8y.dlg@40tude.net...

    > Dlaczego nie? Dlatego że zawsze tak było? Nie może być raz inaczej? Nie
    > mozna mieć rządu dla którego raz dane słowo jest święte.
    > To nie był podatek. To ty wmawiasz sobie ze to jest podatek, żeby mieć
    > święty spokój.

    co za głupoty
    jak to dlaczego nie?
    ano dlatego, ze nie mogę z nimi zrobić co chcę, a wpłata jest przymusowa
    takie coś się nazywa "podatek"

    > Bo tłumaczę Ci to od miesiąca: OFE nie jest właścicielem tych pieniędzy,
    > tylko TY.

    Nie, nie jestem ich właścicielem.
    Byłem, zanim ZUS pobrałode mnie składkę.
    Teraz mam jedynie mglistą obietnicę, że ktoś kiedys mi je wypłaci w jakichś
    bliżej niedoprecyzowanych ratach i kwotach, o ile wcześniej nie odwalę kity.