  • Data: 2011-03-19 14:22:18
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:112lyy0ytxf2h.1q838dh545806$.dlg@40tude.net...

    > No przyznaję, że jesteś patriotą, skoro nie interesują cię Twoje własne
    > pieniądze.

    Jakaś bzdura to, co tu napisałeś.
    Właśnie dlatego staram się płacić tam jak najmniej, bo kiedy je mam to są
    moje.
    Wpłacone do OFE już nie są moje.

    > Powodowany typowo polską zawiścią wobec tych którzy na Twojej
    > krwawicy wzbogacli się o 8% twojego kapitału jesteś skłonny zrzec się go w
    > całości, byle dokopać tym pierwszym. Niezła ekonomia - ale to takie
    > swojskie ;).

    Bzdura.
    Wolę żeby pieniądze były tam, gdzie nie ma 8% prowizji niż tam, gdzie ona
    jest.
    Po kiego wplatasz tu patriotyzm i "typowo polską" zawiść.
    Śmieszne.

    > W takim razie zajmij się wydębieniem prowizji od AWS a ja odzyskaniem
    > swoich pieniędzy od SP.

    Ciekawe dlaczego nie chciałeś ich odzyskać od OFE.