    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OFE czy ZUS:P
    Date: Sun, 13 Apr 2014 14:37:29 +0200
    <53498d2a$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5349951b$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <licdhu$gaf$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 13.04.2014 13:00, Budzik pisze:

    > Zgoda. Ale to jest dopiero naiwnościa sądzić, ze własnie te grupy
    > korzystają z tych przywilejów. No i jak zawsze - diabeł tkwi w szczegółach.

    Czytaj dalej uzasadnienie.

    > Ano własnie!!!

    Tylko w praktyce nie da się formalnie podzielić policjantów na takich
    biegających i zestresowanych oraz takich nie biegających i mało
    narażonych na nadzwyczajny stres.

    > I to jest własnie naiwnośc.
    > Kazdy moze byc wziety - ale nie jest brany.

    Spróbuj wstąpić. Jak ci się uda możesz się zdziwić ;->

    [ciach bzdury]

    > ROTFL
    > Gwarantuję ci ze sprzedawca który ma regularnie nakładane plany
    > sprzedazowe, jest z nich rozliczany etc. ma równie wysoki poziom
    > zestrosowania niz wiekszosc osób objętych przywilejami.

    Jak ty mało wiesz o świecie...

    Sprzedawcy, który nie wykona planu, grozi najwyżej utrata premii i
    ewentualnie zwolnienie w skrajnym przypadku.

    A wiesz co grozi policjantowi za nawet drobny formalny błąd?

    > W chwili obecnej to przeciez jedno i to samo.
    > Nie ma kasy na rozsadne pensje ale jest kasa na płacenie emerytom.
    > Wystarczy przesunac zk ieszeni A do B.

    Nie da się - oni już tę emeryturę mają i nie możesz im jej zabrać.

    > i nie oszukujmy sie - chetni do pracy w takiej policji beda nawet jak
    > zabierze sie przywileje. Problem nie jest w przyszłych chętnych tylko w
    > obecnych beneficjentach.

    Udowodnij swoją teorię.

    Co więcej - policjanci ze stażem tak długim jak "normalne" grupy
    zawodowe są niezbyt pożądani.

    Dodatkowo: analogiczny system istnieje praktycznie w całym cywilizowanym
    świecie. Nie daje co to do myślenia?

    > Nie wspomianajac juz o tak kiepsko płatnych miejscach pracy jak wymiar
    > sprawiedliwośc...

    ??

    > To jest własnie ten ton - tylko JA, AL, mam rację i odpowiadając, juz robię

    Kłamiesz. Wytykam tylko bijące w oczy twoje luki w kontakcie z
    rzeczywistością. Ewentualnie cierpisz na skrajny przypadek wizji
    tunelowej: "Skasować przywileje i pieprzyć skutki!"

    > ci łaskę. Wybacz Andrzeju, moze stąd to zderzenie miedzy nami, bo ja czegos
    > takiego po prostu nie toleruję. Nawet gdybys miał racje!

    Mhm. Innymi słowy wolisz ładnie opakowane bycze gówno niż trudną prawdę.

    > A to jest zupełnie inna inszość.
    > Dlatego trzeba zmiany robić jak najszybciej bo i tak zaczną działać za
    > jakis czas.

    Przedstaw kompleksowy program zmian z uzasadnieniem to pogadamy.