  • Data: 2009-01-12 08:19:28
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adp" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b5194be4-29d5-4854-ab4d-98b255ade462@i18g2000pr
    f.googlegroups.com...

    > Wiec nie
    > przesadzaj z tak wielka roznica co do wiarygodnosci miedzy obietnicami
    > ministra pracy (zalozmy, ze emerytury, to jego domena) a ministra
    > finansow (obiecujacego, ze w PLN jest zamrozona wartosc). To wszystko
    > sa tylko urzednicy.

    Jest tego rodzaju różnica, że jeśli poczujesz, że z wiarygodnością obietnicy
    w formie PLN jest coś nie teges, możesz w drodze własnej decyzji zamienić te
    PLN na coś innego, np. na USD, na telewizory, na mąkę, na wódkę, na
    strzelby, na ziemię, na ptasie mleczko itp. W tej kwestii zasadniczo panuje
    urzędnicza bezradność, pomijając sytuacje szczególne w rodzaju kartek ma
    mięso itp.

    Jesli poczujesz, że coś jest nie teges z FUS, z obietnicą z pierwszego
    filaru nie możesz właściwie nic zrobić.

    Czy mogą istnieć osoby, dla których jest to różnica mało istotna, to dalsza
    dyskusja.

    marekz