  • Data: 2009-01-12 08:52:35
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest tego rodzaju różnica, że jeśli poczujesz, że z wiarygodnością obietnicy
    > w formie PLN jest coś nie teges, możesz w drodze własnej decyzji zamienić te
    > PLN na coś innego, np. na USD, na telewizory, na mąkę, na wódkę, na
    > strzelby, na ziemię, na ptasie mleczko itp. W tej kwestii zasadniczo panuje
    > urzędnicza bezradność, pomijając sytuacje szczególne w rodzaju kartek ma
    > mięso itp.
    >
    > Jesli poczujesz, że coś jest nie teges z FUS, z obietnicą z pierwszego
    > filaru nie możesz właściwie nic zrobić.

> [...]

    Moga istniec osoby, ktore widza, ze jest to bardzo istotna roznica,
    ale widza tez zasadnicza roznice co do materii zwyklych lokat i
    srodkow emerytalnych. Stad ten caly problem. Oczywiscie ze sie to moze
    niepodobac, mozna nad tym dlugo dyskutowac, uzywajac przeroznych
    argumentow (w tym argumentow o nieodpowiedzialnosci ludzi i plynacej
    stad zapobiegliwosci panstwa, aby nie dopuscic do niepokojow
    spolecznych w przyszlosci - tzw. potrzebny zamordyzm).

    Temat watku byl inny, dotyczyl stanu faktycznego i strategii
    postepowania - w GRANICACH takiego prawa, jakie mamy.