  • Data: 2012-06-16 13:50:56
    Temat: Re: OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "TrzyLinie" jrf217$k6b$...@i...gazeta.pl

    > Tak, rozumiem, przecież napisałem wcześniej. A czy Ty rozumiesz absurd
    > swoich? "Jeżeli uznajesz uwagi X za trolowanie to wyfiltruj X" itd...

    A że imię Eneuel pojawia się w każdym moim poście i jest
    unikalne -- łatwo mnie odfiltrować. Jeśli zatem ktoś
    marudzi, zamiast filtrować, najprawdopodobniej ma
    jakieś ukryte (schowane przed światem) marzenia. ;)

    Dla przykładu -- nie czytam postów neoniusza i nie marudzę,
    nie narzucam mu swoich poglądów, nie zarzucam mu wodolejstwa,
    nie wyzywam go (na pojedynki?), nie umawiam się z nim na randki
    (zwane privami) itd...

    Od czasu do czasu przeczytam coś neoniuszowego (bo na
    przykład znajdę to coś w cudzym poście jako cytat)
    i zauważam, że jednak nie warto czytać neoniusza.

    Ale to mój pogląd, którego nikomu nie narzucam. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'