  • Data: 2012-06-15 23:33:05
    Temat: Re: OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "TrzyLinie" jrf4qd$7f8$...@i...gazeta.pl

    > Niestety, uważam też, że ta myśl nie zrodziła się w głowach bankowców
    > - oni będą mieli swoje systemy przetestowane przez przypadek, można
    > powiedzieć by design... Natomiast ELC to zauważył! Gratuluję! Niestety
    > nie zapamiętałem tematu wątku i zgubiłem go...

    Przyglądając się polityce DTuska, odnoszę (ciekawe dokąd) wrażenie,
    że nasz premier też ma ciekawe rozwiązania, których wcale nie
    planował zbyt szczegółowo...

    Zaś mieszając premiera z bankami...

    Mille daje nam na Dobre 5 dych miesięcznie, robiąc bezlitosnego
    Portugalczyka na szaro. Ten zaś, zwalając straty na ogólnodostępny
    kryzys polityczno-gospodarczy, żąda dofinansowania, które dostaje
    od swego rządu czerpiącego pełnymi garściami z Unii Europejskiej,
    której nasz premier hojnie ,,pożycza'' nasze podatki...

    -=-

    Ja zazwyczaj planuję swoje posunięcia, dlatego sądziłem, że
    banki też coś planują i potrzebują testantnów/testerów oraz
    sprawnych systemów bankowych przygotowanych do solidnego
    obciążenia... Być może jednak w istocie bankom przyświecały
    zupełnie inne myśli, gdy wprowadzały orzeszkobicie...

    -=-

    Czekając dziś w kolejce Millenijnej i przysłuchując się
    rozmowom tam prowadzonym, doszedłem do wniosku, że Polacy
    sprzedali swe dobra narodowe potentatom -- Portugalczykom,
    Włochom, Hiszpanom... Szkoda, że nie Grekom i Irlandczykom,
    ale pola greckiemu bankowi ustąpiliśmy na polskiej ziemi. :)

    No -- pół pola. ;)

    A BTW żalu ,,lokatora'' millenijnego -- merytorycznie dostaje
    się szmal na dzień przed końcem lokaty. Jeśli zatem komuś się
    aż tak mocno śpieszy, niech zakłada lokaty merytorycznie, nie
    zaś millenijnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'