eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA PRZYSZŁEGO W DNIU JEGO REALIZACJIRe: [OT] Anulacja i inne słowa piękne, bylo: [mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA ...
  • Data: 2004-11-10 15:03:11
    Temat: Re: [OT] Anulacja i inne słowa piękne, bylo: [mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA ...
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cmt1fc$j8a$...@i...gazeta.pl,
    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-11-10 12:53, kiedy Michał 'Amra'

    Michal :)
    Miales kurs jezykoznawstwa, ze tak rozsadnie mowisz? :)

    > Mnie to też nie przeszkadza, że się język rozwija.

    A jednak.

    > Przeszkadza mi jak słowa stają się brzydkie ("anulacja")

    To slowo nie jest w zaden sposob obiektywnie brzydkie. Razi Cie, bo jest
    nowe - patrz wyzej.

    > a zwroty
    > nielogiczne ("na grupie")

    z jezykoznawczego punktu widzenia to bzdura i kolejny pseudozarzut; logika
    formalna ma sie nijak do opisu jednostek leksykalnych jezyka naturalnego i
    ich laczliwosci, pomijajac, ze wcale nie pokazales, gdzie ta rzekoma
    nielogicznosc

    --
    Robert